1. You appear to be visiting from a country other than Sweden, please visit our English site.

En enklare vardag med nya Coop.se

coop.se
Nya Coop.se går utmärkt att ta med sig till butiken.

Efter ett halvårs intensivt arbete är vi stolta över att meddela att det nya Coop.se har lanserats, en som på ett effektivt sätt tar hand om den stadigt ökande andelen besökare från mobila enheter.

På det nya Coop.se kan besökarna tycka till i små och stora frågor och föreslå förbättringar i sina butiker, ge sina åsikter i aktuella frågor och komma med förslag på relevanta erbjudanden.

Med hjälp av smarta matfunktioner kan besökarna få förslag på middagsmenyer, hitta recept kopplade till veckans erbjudanden och spara ned ingredienser till delningsbara inköpslistor – och allt fungerar precis lika bra i laptopen som i mobilen, vilket gör att Coop.se kan följa med ända in i butiken och göra besökarnas vardag både enklare och smidigare.

Coop har tagit fram nya Coop.se tillsammans med Daytona som ansvarat för konceptutveckling, interaktionsdesign, design och gränssnittsutveckling och Nansen som stått för systemutveckling och back-endintegration.

”Vi vet att Coop.se är ett viktigt verktyg för våra kunder oavsett om de letar aktuella erbjudanden, vill logga in eller få hjälp med middagsplaneringen. Med nya Coop.se vill vi förbättra och förenkla för våra kunder och ge dem möjlighet att tycka till så vi kan bli ännu bättre.”

Carola Lundell, Chef för digitala kanaler på Coop

Nu pågår arbetet för fullt med att vidareutveckla och optimera Coop.se. Målet är att göra vardagen ännu enklare för Coops drygt tre miljoner medlemmar med hjälp av digitala tjänster.