Design

Vi skapar digitala upplevelser i världsklass som är både användbara och visuellt tilltalande — och som kunderna behöver, köper och rekommenderar.

Kundcentrerad process

Snabbt, iterativt och tillsammans med kunderna

I en snabb iterativ designprocess tar vi fram prototyper som vi förfinar tillsammans med uppdragsgivarens kunder. Vi testar, mäter och optimerar för att säkerställa en kundupplevelse som stärker varumärket, ökar försäljningen och bygger lojalitet.

Några exempel på designuppdrag

Vi har designat hela det digitala kundmötet för Marginalen Bank — allt ifrån att strukturera och paketera deras produkter till att ta fram en helt responsiv banktjänst. I samband med detta har vi också tagit fram Marginalen Banks digitala identitet.

Fritidsresor.se är företagets viktigaste skyltfönster och försäljningskanal. Vi har undersökt kundernas behov när de ska boka en resa och utformat tjänsten baserat på dessa.

Vi har hjälpt Coop att ta fram digitala gränssnitt som stödjer kunderna såväl före, under som efter besöket i butik. Dessutom har vi tagit fram tjänster som låter Coops 3,5 miljoner medlemmar delta i att utveckla organisationen.